اطلاعیه رسمی الماس رایان ایرانیان در خصوص فراخوانی جهانی مادربردهای ASUS ROG MAXIMUS Z690 Hero

تحت دستورالعمل کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC)، نهاد نظارتی ناظر بر ایمنی مصرف‌کنندگان در ایالات متحده و کانادا، کمپانی ایسوس یک فراخوان عمومی برای مادربرد Maximus Z690 Hero Socket LGA1700 آغاز کرده است. این فراخوان شامل خروج این مادربورد از بازار، همچنین ارتباط با دارندگان فعلی این مادربورد و اطلاع رسانی به آنها از نقص طراحی این محصول است تا محصول جایگزین به آنها اهدا گردد.

ASUS ROG MAXIMUS Z690 Hero

مشکل مربوط در برخی از مادربوردهای Z690 Hero رخ داده است و به این صورت می‌باشد که یکی از خازن‌های تخت در نزدیکی بخش حافظه بدون رعایت کردن پلاریته به صورت معکوس نصب شده است. شناسایی مادربوردهای معیوب زد690 هیرو به این صورت مشخص می‌شود که سریال نامبر آنها با MA یا MB یا MC مشخص می‌گردد.

الماس‌ رایان ایرانیان به عنوان گارانتی پشتیبان و قابل اعتماد، عرضه و پشتیبانی محصولات ایسوس در ایران را بر عهده گرفته است، بلافاصله پس از انتشار این خبر، سریال نامبر تمام مادربوردهای Z690 Hero خود را بررسی نموده و بدین وسیله اعلام می‌شود که هیچ کدام از مادربوردهای زد 690 هیرو وارد شده توسط الماس رایان ایرانیان شامل سریال نامبر مادربردهای معیوب نیستند.

منبع: asus

دیدگاهتان را بنویسید