معرفی پاور کامپیوتر ۱۲۰۰ وات ایسوس با کانکتور ۱۶ پین PCle 5.0

ایسوس اخیرا از پاور کامپیوتر ۱۲۰۰ واتی خود که از کانکتور برقی ۱۶ پین و PCle 5.0 بهره می­‌گیرد، رونمایی کرد. این نوع از منبع تغذیه مناسب سیستم‌هایی با ابعاد کوچک و کارایی بالا است. منبع تغذیه ایسوس موسوم به SFX-L انرژی مورد نیاز پردازنده‌ها و کارت گرافیک های پر قدرت رده بالا را در سیستم های کوچک فراهم می­کند.

طبق اخبار منتشر شده پاور کامپیوتر ایسوس سری ROG Loki در مدل های ۱۲۰۰، ۱۰۰۰، ۸۵۰ و ۷۵۰ وات در دسترس قرار خواهد گرفت. در تمام این مدل‌ها از کانکتور برق ۱۶ پین PCle نسل پنجم و خازن‌های ژاپنی ESR استفاده می‌­شود که امکان انتقال ۶۰۰ وات برق را کارت گرافیک و بقیه قطعات سخت‌افزاری فراهم می‌کند و در کنار همه این موارد مکانیزم‌های حفاظتی نیز در نظر گرفته شده‌اند.

ایسوس برای حل مشکل خنک‌کننده در اینگونه از پاورهای کامپیوتر ، از قطعات بسیار با کیفیت استفاده کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده باید گفت که مدل ۱۲۰۰ وات این پاور کامپیوتر دارای نشان ۸۰ پلاس تیتانیوم خواهد بود و این موضوع بدان معناست که  در ولتاژ ۱۱۰ ولت و بارهای کاری ۲۰ تا ۵۰ درصد، حدود ۹۰ تا ۹۴ درصد و در بارهای کاری ۱۰۰ درصد، حدود ۹۴ درصد بازدهی خواهد داشت. همچنین در ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت و بارهای کاری ۲۰ و ۵۰ و ۱۰۰ درصد، حدود ۹۶ درصد کارایی دارد. باقی مدل‌ها دارای استاندارد ۹۰ پلاس تیتانیوم خواهند بود که عملکرد آن‌ها با توجه به ولتاژ ورودی در محدوده ۸۹ تا ۹۴ درصد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید