کروشیال از اس‌اس‌دی T500 Gen 4 NVMe رونمایی کرد

برند کروشیال از معروف‌ترین برند‌های تولید حافظه RAM و SSD و زیر مجموعه کمپانی Micron Technology، اخیرا از اس‌اس‌دی T500 Gen 4 NVMe خبر داد. این SSD با به‌کارگیری فناوری 3D NAND، ۲۳۲ لایه‌ای ماکرون، سرعت ورودی و خروجی ۲.۴ گیگابایت بر ثانیه را ممکن می‌سازد که به‌طور خاص برای افزایش کارایی کنسول‌های بازی، رایانه‌های گیمینگ و تولید محتوا مهندسی شده، به همین دلیل از بهترین اس‌اس‌دی‌های نسل ۴ به شمار می‌آید.

عملکرد بالای این اس‌اس‌دی مناسب گیمرها، ویرایشگران عکس و ویدیو و سازندگان محتوا خواهد بود. اس‌اس‌دی T500 در دو نسخه با هیت‌سینک و بدون هیت‌سینک در دسترس قرار دارد که نسخه با هیت‌سینک آن به‌طور خاص برای پلتفرم‌هایی مانند PS5 و رایانه‌های شخصی رده‌بالا طراحی شده، در حالیکه نسخه بدون هیت‌سینک آن گزینه مناسبی برای لپ‌تاپ‌ها و مادربردهایی که خودشان هیت‌سینک دارند، خواهد بود.

T500 Gen 4 NVMe SSD

T500 تا ۴۰ درصد نسبت به نسل قبل Gen 3 NVMe عملکرد و سرعت بالاتری ارائه خواهد داد. اس‌اس‌دی‌ T500 کروشیال با سرعت خواندن و نوشتن متوالی ۷۴۰۰ و ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه این امکان را فراهم خواهد کرد که بازی‌ها را تا ۱۶ درصد سریع‌تر بارگذاری کند و همچنین رندرهای بازی را سریع‌تر دریافت نماید و به کارگیری قابلیت Microsoft DirectStorage استفاده پردازنده را نیز به حداقل خواهد رساند. T500 با نصب آسان و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا مناسب استفاده در PS5 است. افزون‌بر این T500 تا ۴۲ درصد عملکرد سریع‌تری در تولید محتوا دارند و به کاربران اجازه می‌دهند تا کارهای سنگین را به آسانی اجرا کنند و عکس و فیلم‌ها را با کیفیت تصویر 8K ارائه نمایند.

 T500 Gen 4 NVMe SSD T500 Gen 4 NVMe SSD T500 Gen 4 NVMe SSD

جاناتان‌ویچ مدیر ارشد بازاریابی میکرون گفت برنامه‌ها و بازی‌های امروزی، پهنای باند بالایی نیاز دارند، در این حال گیمرها، سازندگان محتوا عملکرد بالایی را هنگام ذخیره‌سازی انتظار دارند. اس‌اس‌دی کروشیال T500 Gen 4 NVMe با چیپ TLC، عملکرد بالایی را از سیستم در حالیکه انرژی کمتری مصرف می‌کند، آزاد می‌نماید.

در حال حاضر اس‌اس‌دی کروشیال T500 Gen 4 NVMe در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایتی (بدون هیت‌سینک)، ۱ و ۲ ترابایتی (با هیت‌سینک و بدون هیت‌سینک) در دسترس قرار دارند و نسخه ۴ ترابایتی آن در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید