دو نمایشگر ۴۵ اینچی ال‌جی با نرخ تازه‌سازی ۲۰۰ هرتز، عضو جدید خانواده Ultragear شدند

ال‌جی از دو مدل مانیتور ۴۵ اینچی که جزو سری Ultragear از نمایشگرهای گیمینگ محسوب می‌شوند، با نام‌های UltraGear GR75DC و UltraGear GR65DC رونمایی کرد.

نمایشگرهای فوق عریض ال‌جی Ultragear دارای صفحه‌نمایش ۴۵ اینچی و نسبت تصویر ۳۲:۹ هستند که معادل دو نمایشگر ۲۴ اینچی ۱۶:۹ عمل می‌کنند و وضوح تصویر QHD به‌طور همزمان ارائه می‌نمایند. قابلیت‌های تصویر در تصویر PBP و PIP که برای هر دو مانیتور مهندسی شده است، به کاربر اجازه می‌دهد چندین برنامه را به‌طور همزمان روی صفحه‌نمایش مشاهده کنند.

LG UltraGear Monitor

مانیتورهای UltraGear ال‌جی مناسب گیم هستند و با صفحه‌نمایش خمیده با شعاع 1500R و رزولوشن ۱۴۴۰×۵۱۲۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۲۰۰ هرتز را با زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه به ارمغان می‌آورند تا تصاویر به‌صورت روان و با تاخیر کم نمایش داده شوند. هر دو مانیتور معرفی شده دارای خروجی تصویر HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 هستند و تنها مانیتور UltraGear GR75DC به درگاه USB Type-C مجهز شده است.

LG UltraGear Monitor LG UltraGear Monitor

هر دو مانیتور از گستره رنگی DCI-P3 بهره می‌برند تا کاربر لذت محتوای HDR را با رنگ‌های واقعی به خوبی لمس کند، همچنین با پشتیبانی از ویژگیVESA DisplayHDR 600 کنتراست پویا و رنگ‌هایی با وضوح بالا ارائه خواهد شد. هدف از عرضه مانیتورهای UltraGear تجربه یک گیم فوق‌العاده است، به همین دلیل از فناوری AMD FreeSync Premium Pro و DTS HP:X نیز پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید