کیبورد CORSAIR K70 CORE SE سلاح قدرتمندی در بازی

شرکت کورسیر که همواره از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم جانبی مخصوص گیمرها و تولیدکنندگان محتواست، از کیبورد جدیدی که جزو خانواده  K70 CORE تحت عنوان K70 CORE SE پرده‌برداری کرد. این محصول که به کلیدهای مکانیکال CORSAIR MLX Red مجهز است، کارایی فوق‌العاده­ای در حد و اندازه کیبورد اصلی K70 CORE که ۳۳ نشان جهانی  کسب کرده­ را با ظاهری جدید مبتنی بر طیف­ رنگی سفید، نقره‌ای و طلایی ارائه کرده است.

CORSAIR K70 CORE SE Gaming Keyboard

همانطور که اشاره شد، کیبورد K70 CORE SE به کلیدهای مکانیکال انحصاری کورسیر MLX Red Linear مجهز شده که بررسی­‌کنندگان همیشه به کارایی عالی آنها اذعان داشته­‌اند. این کلیدهای از قبل روغن‌کاری شده، امکان فشرده شدن کلیدها به راحتی و بدون هرگونه لرزش اضافی را طراحی شده‌اند که این امر به قابل اتکا بودن و بهره‌مندی از طول عمر بالا در حد ۷۰ میلیون بار فشرده شدن منجر شده است. همچنین به کارگیری فوم­‌های ایزوله‌کننده باعث شده تا صدای فشرده شدن کلیدها رضایت بخش، نرم و بدون اکو باشد.

CORSAIR K70 CORE SE Gaming Keyboard

جنس صفحه‌رویی کیبورد Corsair K70 CORE SE از آلومینیوم مقاوم و سرکلیدهای استفاده شده نیز از مواد Dye-sub PBT هستند که این محصول را برای سال‌ها در برابر خوردگی و فرسودگی مقاوم می­‌سازند.

CORSAIR K70 CORE SE Gaming Keyboard

دیگر ویژگی­‌های به کار رفته در این محصول که در نسخه اصلی K70 CORE نیز وجود دارند عبارتند از: دارا بودن سوییچ مدور (Dial) برای کنترل میزان صدا، میزان نور RGB و حتی زوم کردن، مجهز بودن به کلیدهای مدیا با قابلیت شخصی‌سازی عملکردها، همچنین امکان شخصی‌سازی نورپردازی RGB با استفاده از نرم ­افزار یکپارچه CORSAIR iCUE با قابلیت ساخت پروفایل­ و تنظیمات دلخواه تا پنج حالت قابل ذخیره و امکان انتخاب سریع بین آنها.

کیبوردهای CORSAIR را با گارانتی ۲۴ ماه الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی شرکت کورسیر در سراسر ایران تهیه نمایید.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید