رونمایی Deepcool از دو کیس ADD-RGB 3F و ADD-RGB سری Matrexx 55

کمپانی دیپ‌کول یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه تولید تجهیزات خنک کننده و کیس‌های کامپیوتر محسوب می‌شود که به تازگی از کیس‌های جدید سری Matrexx 55 خود شامل دو مدل Matrexx 55 ADD-RGB 3F و Matrexx 55 ADD-RGB رونمایی نمود. هر دو کیس جدید از چراغ‌های ال‌ای‌دی با قابلیت نورپردازی RGB بهره برده و پنج حالت از پیش ذخیره شده نیز برای جلوه‌های نوری در نظر گرفته شده است.

دیپ‌کول برای جذابیت ظاهری هر چه بیشتر حتی یک نوار LED را نیز در بخش جلویی کیس قرار داده است. کنترل تمامی چراغ‌های ال‌ای‌دی به کار رفته در دو کیس جدید سری Matrexx 55 توسط یک دکمه مخصوص موجود بر روی پنل I/O انجام گرفته و البته کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای همگام‌سازی انحصاری هر شرکت مانند ASUS Aura Sync و یا MSI Mystic Light نیز جلوه‌های نوری را به دلخواه خود تغییر دهد.

کیس ADD-RGB 3F و ADD-RGB سری Matrexx 55

برخلاف نسخه اول کیس Matrexx 55، مدل‌های جدید اکنون از یک محفظه اختصاصی برای پاور کامپیوتر برخوردار بوده و از این نظر یک تغییر ظاهری کاملا محسوس را شاهد هستیم. بین دو مدل ADD-RGB و ADD-RGB 3F به جز سه فن خنک کننده ۱۲۰میلی‌متری موجود در مدل3F  تقریبا تفاوت خاص دیگری را نمی‌توان دید.

کیس ADD-RGB 3F و ADD-RGB سری Matrexx 55

 

مدل Matrexx 55 ADD-RGB از مادربردهایی با فرم فاکتور E-ATX، ATX، Micro ATX و Mini-ITX پشتیبانی نموده و از نوع Mid Tower محسوب می‌شود. در این کیس کاربر امکان نصب مجموعا ۶ درایو ۲.۵ و ۳.۵ اینچی را دارد. این مدل از ابعاد ۴۴۰ در ۲۱۰ در ۴۸۰ میلی‌متری برخوردار است.

اما مدل Matrexx 55 ADD-RGB 3F که باز هم از نوع Mid Tower به حساب می‌آید از مادربردهایی با فرم فاکتور مشابه مدل ADD-RGB پشتیبانی نموده و تقریبا از هر لحاظ دیگر نیز در وضعیت یکسانی قرار می‌گیرد. البته شاید تنها تفاوت قابل ذکر بین این دو مدل همان سه فن خنک کننده ۱۲۰ میلی‌متری نصب شده در بخش جلویی کیس باشد.

کیس ADD-RGB 3F و ADD-RGB سری Matrexx 55

دیپ‌کول قرار است در ماه نوامبر دو کیس Matrexx 55 ADD-RGB و Matrexx 55 ADD-RGB 3F را با قیمت به ترتیب ۵۰ و ۷۵ دلار روانه بازار کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید