رونمایی ام‌اس‌آی از ماوس Clutch GM50 و کیبورد Vigor GK60

کمپانی MSI امروز از تجهیزات گیمینگ جدید خود شامل ماوس Clutch GM50 و صفحه کلید Vigor GK60 رونمایی کرد. این تجهیزات جدید برای گیمرهایی که قصد تسخیر میدان نبرد را داشته باشند، گزینه‌هایی ایده‌آل به حساب می‌آید. هر دو محصول جدید ام‌اس‌آی از ویژگی‌های منحصر به فردی بهره برده و از نرم‌افزار گیم سنتر انحصاری این کمپانی پشتیبانی می‌کنند.

کاربر با استفاده از گیم سنتر قادر است بر روی تمامی جزییات این ماوس و صفحه کلید و همچنین سایر تجهیزات گیمینگ سازگار عرضه شده توسط MSI کنترل کامل داشته باشد.

طراحی Clutch GM50 با تمرکز بر روی وزن سبک انجام شده و به کاربر کمک می‌کند تا در انجام بازی‌های تیراندازی اول شخص یا ژانرهای اکشن عکس‌العمل‌های سریعتری را از خود نشان بدهد. این ماوس برای کاربران راست دست طراحی شده و به لطف رعایت شدن تمام فاکتورهای ارگونومی، تجربه‌ای لذت بخش و راحت را به کاربر ارائه خواهد نمود.

ماوس Clutch GM50 ام‌اس‌آی از سنسور اپتیکال PMW 3330 برخوردار بوده و به همین دلیل بهترین ویژگی‌های کلاس گیمینگ و دقت بهبود یافته تا حداکثر 7200 CPI را در این ماوس شاهد هستیم. به لطف بهره‌گیری از سوییچ‌های بادوام OMRON، دکمه‌های ماوس GM50 ام‌اس‌آی قادرند تا ۲۰ میلیون بار کلیک را به کاربر ارائه دهند.

ماوس Clutch GM50 و کیبورد Vigor GK60

صفحه کلید Vigor GK60 ام‌اس‌آی بر روی یک شاسی آلومینیومی بسیار بادوام و مستحکم ساخته شده و تمامی ویژگی‌های لازم برای اینکه یک کیبورد مکانیکی فوق‌العاده را در اختیار داشته باشید به شما ارائه خواهد داد. این صفحه کلید از سوییچ‌های Cherry MX بهره برده و تقریبا برای هر کاری یک دکمه میانبر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ماوس Clutch GM50 و کیبورد Vigor GK60

این سوییچ‌ها برای گیمرها بسیار ایده‌آل محسوب می‌شوند، چرا که گیمر کافیست مقدار بسیار کمی فشار به دکمه وارد کند و بدین ترتیب سرعت فشردن دکمه‌ها در شرایط نفس‌گیر میدان‌های نبرد بازی‌های اکشن اول شخص و استراتژی همزمان، به مراتب افزایش خواهد یافت.

سوییچ‌های به کار رفته در Vigor GK60 تا ۵۰ میلیون بار فشرده شدن را ارائه نموده و از این حیث بسیار بادوام محسوب می‌شوند.

تجهیزات گیمینگ جدید MSI از اول نوامبر سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید