معرفی 2 مینی پی سی جدید اینتل NUC7CJYH و NUC7PJYH

اینتل NUC7CJYH و NUC7PJYH دو مینی پی سی جدید اینتل با پردازنده های سلرون و پنتیوم معرفی شده‌اند.

زمانی که کامپیوتر NUC6CAYH از سری مدل‌های Intel NUC در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، امکان انجام کارهای روزانه ما را بدون دغدغه فراهم می‌کرد. اما اینبار این شرکت با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته ۱۴ نانومتری و بهینه‌سازی مدل‌های قبلی، امکانات به مراتب بیشتری را به آنها افزوده است که حتی در برخی موارد، پهنای باند را نزدیک به ۲ برابر افزایش داده است.

دو محصول جدید با عناوین اینتل NUC7CJYH و NUC7PJYH به پردازنده‌های جدید این شرکت با عناوین Pentium Silver J5005 و Celeron J4005 مجهز هستند.
پردازنده Pentium Silver J5005 از چهار هسته پردازشی، فرکانس پردازشی ۲.۸ گیگاهرتز، به ۴ مگابایت حافظه نهان سطح L3 و پردازشگر گرافیکی مجتمع Intel UHD 605 و از سوی دیگر پردازنده Celeron J4005 از دو هسته پردازشی، فرکانس پردازشی ۲.۸ گیگاهرتز، به ۴ مگابایت حافظه نهان سطح L3 و پردازشگر گرافیکی مجتمع Intel UHD 600 برخوردار است.

اینتل NUC7CJYH و NUC7PJYHهمچنان هر دو مدل NUC از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند که در دو اسلات جای گرفته است. توان حرارتی پردازنده‌های فوق، با وجود افزایش عملکرد و فرکانس، همچنان بر روی ۱۰ وات قرار دارد. پردازش‌های گرافیکی داخلی بر عهده UHD 605 و UHD 600 است که به ترتیب دارای ۱۸ و ۱۲ واحد EU هستند. مدل‌های جدید June Canyon به نسبت Arches Canyon دارای پیشرفت‌هایی در بخش های I/O نیز خواهند بود.
در بخش ذخیره‌سازی نیز یک درایو ۲.۵ اینچی هارد دیسک یا SSD را می‌توان افزود. بخش اتصالات نیز شامل یک شبکه WLAN از نوع AC، بلوتوث ۵ و شبکه اترنت گیگابیت می‌شود. پورت‌های اتصال USB در هر دو مدل نیز شامل چهار پورت USB 3 است. برای خروجی تصویر کمپانی اینتل دو پورت HDMI با پشتیبانی از تصاویر 4K با فرکانش ۶۰ هرتز را بکار گرفته است.
کیت Intel NUC7PJYH با یک پردازنده چهار هسته‌ای اینتل Pentium® Silver دارای عملکرد قابل اعتمادی است که مشتریان از اینتل انتظار دارند و همچنین برای وظایف محاسباتی روزمره، ارائه عملکردی که نیاز دارند، از جمله عملکرد تا ۵۵ درصد بهتر نسبت به مدل‌های قبلی.
اینتل NUC7CJYH و NUC7PJYH هر دو برای ویندوز ۱۰ طراحی شده اند، اما شما می‌توانید خودتان سیستم عامل، حافظه و هارد دیسکی را که می خواهید نصب کنید و آن را شخصی‌سازی نمایید.

الماس ایران این محصولات را با ۲ سال گارانتی به بازار عرضه می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید