پی‌ان‌وای اس‌اس‌دی CS1031 M.2 2280 را برای ذخیره‌سازی و عملکرد بهینه معرفی کرد

شرکت PNY که یکی از رهبران تکنولوژی در جهان است، از طراحی و ساخت اس‌اس‌دی نوآورانه و پرسرعت CS1031 M.2 2280 با عملکرد بالا خبر داد که مناسب طیف عظیمی از دستگاه‌های مختلف دارای NVMe می‌باشد.

محصول معرفی شده به همراه کیفیتی خارق‌العاده بهینه‌سازی عملکرد، افزایش قابلیت اطمینان و افزایش عمر محصول به کاربران ارائه می‌کند. حافظه داخلی پیشرفته PCIe Gen 3×4 NVMe 1.3، در واقع جایگزینی برای دستگاه‌های SATA به شمار می‌آید که پهنای باند بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این اس‌اس‌دی سازگاری بالای آن است که در پلتفرم‌های ذخیره‌سازی مختلف قابل استفاده است.

علاوه‌براین، برنا‌مه‌های محبوب امروزی مانند بازی‌های رایانه‌ای، ویدئو و موسیقی‌‌ها که با وضوح بالاتری عرضه می‌شوند، نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستند. اس‌اس‌دی CS1031 M.2 2280 NVMe Gen 3 x4 با قابلیت Density Moving، استفاده از فضا را برای بهبود عملکرد کلی بهینه می‌کند. علاوه‌براین، مقرون به صرفه‌ترین راه‌حل برای اس‌اس‌دی‌های مبتدی با ظرفیت‌های مختلف برای پاسخگویی به تقاضای کاربران است.

اس‌اس‌دی CS1031 M.2 2280 NVMe Gen 3 x4 برای ماندگاری بیشتر ساخته شده تا علاوه بر تجربه مناسب کاربری، زمان بارگذاری را تسریع بخشد. سرعت نوشتن تا ۲۴۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن را تا ۱۷۵۰ خواهد بود. همچنین بهره‌وری انرژی در آن به حداکثر رسیده است، انرژی کمتری مصرف می‌کند و نسبت به ذخیره‌سازهای سنتی مبتنی بر SATA آرام‌تر، بی‌صداتر و قابل اعتمادتر عمل می‌کند.

از ویژگی‌های مهم اس‌اس‌دی پی‌ان‌وای CS1031 M.2 2280 NVMe Gen 3 x4 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خواندن متوالی تا ۲۴۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • نوشتن متوالی تا ۱۷۵۰ مگابایت بر ثانیه
  • راه‌اندازی سریع‌تر برنامه
  • عملکرد کلی بهتر سیستم
  • دارای حافطه ۲۵۶ گیگابایت، ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت
  • مصرف برق کم، عملکرد آرام و بی صدا

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید