مادربردهای جدید ASUS تنها میزبان شایسته نسل ۱۴ اینتل

با رونمایی از پردازنده­های سری ۱۴ اینتل، شرکت ASUS پیشرو در تولید محصولات گیمینگ، چندی پیش مادربرد خاص و جدید با ویژگی­‌های منحصر به فرد برای هماهنگی هرچه بهتر با پردازنده­‌های جدید اینتل را معرفی کرد تا بیشترین تنوع ممکن برای کاربری­‌های گوناگون را فراهم سازد. این مادربردها به‌صورت پیش‌فرض و بدون نیاز به آپدیت کردن بایوس، با نسل ۱۴ اینتل کاملا سازگار بوده و حداکثر کارایی را در ترکیب با آنها به ارمغان می‌­آورند.

در خانواده مادربردهای ROG Maximus سه مدل اضافه شده عبارتند از ROG Maximus Z790 Dark Hero، ROG Maximus Z790 Apex Encore، ROG Maximus Z790 Formula و ROG Maximus Z790 Hero EVA-02 Edition که گستره این محصولات رده بالا را افزایش می‌­دهند.

TUF Gaming Z790 Motherboards TUF Gaming Z790 Motherboards TUF Gaming Z790 Motherboards TUF Gaming Z790 Motherboards TUF Gaming Z790 Motherboards

مدل‌های معرفی شده جدید سری ROG Strix هم شامل: ROG Strix Z790-E Gaming WiFi II، ROG Strix Z790-F Gaming WiFi II و ROG Strix Z790-A Gaming WiFi هستند که انتخابی شایسته برای گیمرها به شمار می‌­آیند.

به سری مادربردهای مقاوم TUF نیز یک محصول جدید تحت عنوان TUF Gaming Z790-Pro WiFi افزوده شده است.

ویژگی اصلی این مادربردهای جدید، به کارگیری فناوری ارتباط شبکه WiFi نسخه ۷ در مدل‌های مجهز به وای‌فای، افزایش درگاه‌های M2 از نسل PCIe 5.0 برای دستیابی به حداکثر سرعت ممکن در استفاده SSD های سازگار با نسل 5.0 PCIe و همچنین سازگاری بهتر با حافظه­‌های فرکانس بالا هستند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید