کورسیر ماوس گیمینگ جدید و سبک وزن خود بنام KATAR ELITE WIRELESS را معرفی کرد

کورسیر به عنوان کمپانی‌های پیشرو در جهان به عنوان تولید تجهیزات با کارایی بالا برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا، امروز سبک وزن‌ترین ماوس گیمینگ خود بنام KATAR ELITE WIRELESS را معرفی کرد. ماوس KATAR ELITE WIRELESS با وزن تنها ۶۹ گرم، عملکرد سریع را بدون سیم در یک طراحی جمع‌و‌جور ارائه می‌دهد و مناسب کسانی است که عادت دارند با سر ناخن یا نوک انگشتان خود با ماوس بازی کنند. ماوس KATAR ELITE WIRELESS کورسیر، با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته، حرکات مافوق سریع را مطابق با عملکرد بی‌سیم ارائه می‌کند.

corsair mouse KATAR ELITE WIRELESS-01

ماوس KATAR ELITE WIRELESS بسیار سبک و سریع طراحی شده است و از طراحی کلاسیک و راحت بهره گرفته است، همچنین دارای قاب فوق‌العاده سبک و فشره است که مناسب با نوک انگشت کاربر می‌باشد و کاربران را قادر می‌سازد تا سریعترین مانورهای ممکن را در هر میلی‌ثانیه انجام دهند.

corsair mouse KATAR ELITE WIRELESS-02

ماوس KATAR ELITE WIRELESS هم از فناوری بی‌سیم SLIPSTREAM بسیار سریع زیر ۱ میلی‌ثانیه و هم از اتصال بلوتوث چند منظوره بهره می‌گیرد، بنابراین می‌توانید در تنظیمات مختلف برنده باشید. این ماوس به یک باتری لیتیوم یون با دوام مجهز شده است که با یکبار شارژ بلوتوثی تا ۱۱۰ ساعت و همچنین ۶۰ ساعت در صورت اتصال بی‌سیم SLIPSTREAM قادر به استفاده است؛ در نتیجه می‌توانید بی‌وقفه به بازی خود ادامه دهید.

corsair mouse KATAR ELITE WIRELESS-03

ماوس چشمگیر و برجسته KATAR ELITE WIRELESS عملکردی بی‌رقیب را برای رسیدن به پیروزی ارائه می‌کند. با وجود حسگر نوری MARKSMAN می‌توانید با دقتی بسیار بالا و باورنکردنی و قابل تنظیم تا مقدار 26000 DPI همیشه پیروز میدان باشید. فناوری QUICKSTRIKE در کلیدهای اصلی ماوس KATAR ELITE فاصله این کلیدها را با سوئیچ‌های مکانیکی ساحت کمپانی OMRON را به صفر رسانده است. این سوئیچ‌های مکانیکی در کنار عمر ۶۰ میلیون کلیکی خود با سرعت خارق‌العاده ۲۰۰۰ هرتزی، شما را شگفت زده خواهد کرد.

corsair mouse KATAR ELITE WIRELESS-04

نرم‌افزار قدرتمند CORSAIR iCUE شما را قادر می‌سازد تا ماوس KATAR ELITE WIRELESS را مطابق با مشخصات دقیق خود تنظیم و کنترل کنید. می‌توانید لوگوی کورسیر با پس‌زمینه RGB را با کل تنظیماتتان سفارشی و هماهنگ کنید. همچنین شش دکمه ماوس با ماکروها و میانبرها قابل برنامه‌ریزی هستند تا بازی را بهینه کنند و کار را تسریع بخشند.

کورسیر توانسته با بکارگیری طراحی وزن سبک به همراه فناوری و عملکرد قدرتمند  در این ماوس، از باقی رقبا پیشی گیرد.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید