دیپکول کیس جمع‌و‌جور CH160 را معرفی کرد؛ با قابلیت حمل و مناسب فضای محدود

دیپکول از پیشروهای صنعت خنک‌سازی رایانه‌های شخصی، به تازگی از کیس جمع‌وجور و قابل حمل بدون تغییر در عملکرد به‌نام CH160 خبر داد.

چینش قطعات در فضای داخلی CH160

 CH160 استاندارد جدیدی را برای کیس‌های قابل حمل با جریان هوای فوق‌العاده  تعیین کرده است. این امر تنها با قرار دادن پاورهای ATX، ۱۴۰ میلی‌متری و خنک‌کننده‌های ۱۷۲ میلی‌متری انجام می‌شود. هدف دیپکول برای تولید این کیس خداحافظی با فضای محدود روی میز است و دیگر نگرانی بابت نصب کارت گرافیک ۳ اسلات تا طول ۳۰۵ میلی‌متر در CH160 وجود ندارد زیرا با کابل رایزر عمل نصب روی مادربرد به‌راحتی انجام‌پذیر است.

جریان هوا در CH160

علاوه‌بر قابلیت حمل در CH160 از پنل‌های مش برای جریان هوای بهینه استفاده شده که تضمین می‌شود تمامی قطعات حتی در محدودترین فضاها خنک می‌ماند. وجود پورت‌های USB 3.0، Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا امکان اتصال انواع دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی را فراهم می‌کند. در حالیکه سه فیلتر گرد و غبار وظیفه حفظ سلامت و عملکرد بهتر قطعات داخلی کیس از ورود ذرات معلق هوا، گرد و غبار، مواد خارجی و حشرات را بر عهده دارد تا عمر مفید تجهیزات افزایش یابد.

ویژگی‌های کلیدی در کیس CH160 شامل موارد ذیل است:

  • فضای داخلی جمع‌و‌جور با قابلیت حمل فوق‌العاده
  • جریان هوای بی‌نظیر و خنک‌کنندگی مطلوب به‌دلیل پنل‌های مش
  • نصب کارت گرافیک‌های ۳ اسلات با استفاده از کابل رایزر
  • امکان نصب پاورهایی با طول ۱۴۰ میلی‌متر
  • امکان حذف براکت‌های مربوط به فن

کیس CH160 با فرم‌فاکتور ITX در نسخه‌های سفید و مشکی با گارانتی الماس رایان ایرانیان به زودی در دسترس کاربران در سراسر ایران قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید