حضور گروه تراشه پرداز حافظه فدک در نمایشگاه اینوتکس

اینوتکس (INOTEX) یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها و از جمله مهم‌ترین رویدادهای مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود که هر ساله در تهران برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان علاوه‌بر آشنایی با انواع تولیدکنندگان، با آخرین  نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در حوزه‌های مختلف اطلاعات و ارتباطات، آگاهی کامل کسب کنند.

 به این نمایشگاه می‌توان به چشم آشنایی با شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف فناوری، ارتباطات، تجهیزات الکترونیکی، نرم‌افزار، سخت‌افزار، خدمات IT و غیره نگاه کرد که برای نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود در این رویداد شرکت به عمل آورده‌اند. در واقع اینوتکس یک فرصت برای برقراری ارتباطات تجاری، شبکه‌سازی و تبادل دانش و تجربیات بین شرکت‌ها، کارآفرینان، توسعه‌دهندگان و فعلان صنعت می‌باشد.

حضور گروه تراشه پرداز حافظه فدک به همراه گارانتی الماس رایان ایرانیان

با افتخار گروه تراشه پرداز حافظه فدک به عنوان اولین تولید کننده حافظه رم و اس‌اس‌دی در غرب آسیا در نمایشگاه اینوتکس با گارانتی الماس رایان ایرانیان حضور خواهد داشت تا محصولات خود را با برند FDK به نمایش بگذارد. هدف شرکت گروه حافظه فدک برای حضور در نمایشگاه اینوتکس آشنایی کاربران، سازمان‌ها و سایر ارگان‌های دولتی با برند FDK است تا در این‌راستا بتواند خودکفایی و علم و تجربه اکتسابی نیروهای متخصص و آموزش دیده خود را در زمینه تولید انواع ذخیره‌سازها با فناوری مدرن برای اولین بار در غرب آسیا به سمع و سیاق تمامی مصرف‌کنندگان برساند. همچنین سعی بر آن است علاوه‌بر آشنایی با خط تولید اتوماتیکی این برند، اندیشه و ذهنیت حاکم بر جامعه را در مقابل استفاده از کالای ایرانی تغییر دهد و محصولات خود را با گارانتی معتبر الماس رایان ایرانیان در اختیار کاربران گرامی در سراسر ایران قرار دهد.

از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در غرفه گروه تراشه پرداز حافظه فدک، دعوت به عمل می‌آید تا با حضور گرم خود، رونق بخش مراسم ما باشند.

زمان: ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۸

مکان: پارک فناوری پردیس

دیدگاهتان را بنویسید