انویدیا خبر از پیشرفت محاسبات سریع با هوش مصنوعی داد

نمایشگاه Computex 2023 بزرگترین نمایشگاه تجاری مربوط به لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی از امروز 30 May آغاز شد. تعدادی از کمپانی‌های بزرگ در این رویداد اعلامیه‌های مهمی را منتشر خواهند کرد که از مهم‌ترین آنها اعلامیه مربوط به انویدیا خواهد بود. از دیر باز تاکنون جمعی از مشتاقان تکنولوژی منتظر این سخنرانی خواهند بود.

سخنرانی مربوطه در این نمایشگاه به پیشرفت‌هایی در زمینه‌های محاسبات سریع و هوش مصنوعی اشاره خواهد شد. آنچه که انتظار می‌رود این است که هوش مصنوعی به شدت قابل استفاده خواهد بود. انویدیا اشاره می‌کند که محصولاتش در جهت هوش مصنوعی نظیر ChatGPT‌ و Bard پیش خواهد رفت.

در این سخنرانی جنسن هوانگ بنیانگذار و مدیر عامل انویدیا با نگاهی اجمالی اعلام کرد که بازی و هوش مصنوعی را با هم ترکیب خواهد کرد. در گذشته مکالمه با MPCهای درون بازی به‌صورت از پیش تعیین شده بود ، اما امروز انویدیا خبر از مکالمات پویا داد که شما می‌توانید با کاراکترهای درون بازی صحبت کنید و هوش مصنوعی پاسخ شما را بدهد. در این بازی‌ها به جای کلیک کردن بر روی گزینه دیالوگ، می‌توان با نگهداشتن یک دکمه به همراه صدای خود با شخصیت‌های درون بازی صحبت کرد و این اتفاق تا به امروز میسر نبود. انویدیا مسیر خود را «نگاهی به آینده بازی‌ها» نامید.

منبع: Theverge

دیدگاهتان را بنویسید