کاور کیبورددار سامسونگ Galaxy S8

گوشی گلکسی S8 یکی از پرچمداران سامسونگ است که افراد زیادی بین طرفداران این کمپانی از کاربران آن محسوب می‌شوند. با عرضه این محصول لوازم جانبی متنوعی نیز همراه آن روانه بازار شده است. بین همه تولیدکنندگان لوازم جانبی، خود شرکت سامسونگ هم دست به کار شده و یک قاب محافظ ویژه گوشی هوشمند پرچمدار خود طراحی و تولید کرده است. مزیت این موضوع در آن است که سامسونگ بهتر از هر تولیدکننده دیگری از ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و حساسیت‌های این گوشی هوشمند مطلع است. بنابراین می‌تواند بهترین لوازم جانبی مربوط به این گوشی را به بازار عرضه کند. سامسونگ قاب محافظی با نام تجاری EJ-CG950 طراحی و تولید کرده است که با گوشی سامسونگ S8 سازگاری دارد. قاب محافظ گلکسی اس ۸ سامسونگ یک قاب محافظ معمولی نیست و طراحی خاص آن باعث شده ظاهری منحصر به فرد برای کاور محافظ سامسونگ ایجاد شود.

سامسونگ روی این قاب محافظ یک کیبورد قرار داده است. زمانی که کاربران به یک صفحه کلید برای تایپ نیاز داشته باشند، می‌توانند به راحتی صفحه کلید سامسونگ را روی قاب محافظ، جلوی صفحه نمایش گوشی سوار کنند و به تایپ بپردازند. برای اتصال و به کارگیری این کیبورد نیازی به هیچ نوع ارتباط باسیم و بی‌سیم یا استفاده از شارژر نیست. پس از قرار گرفتن صفحه کلید روی کاور محافظ سامسونگ، رابط صفحه نمایش، خود را به صورت خودکار به جای صفحه کلید تنظیم می‌کند و کیبورد بلافاصله آماده به کار بوده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاور کیبورددار سامسونگ Galaxy S8

در واقع با قرارگیری قاب در  نزدیکی NFC و اتصال صفحه کلید به قاب، کیبورد از طریق NFC با گوشی ارتباط برقرار خواهد کرد و قادر است به عنوان صفحه کلید گوشی، کار کند. لازم به ذکر است کاور کیبورددار سامسونگ فقط با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۸ سازگار است و کاربران برای استفاده از آن به اندروید ۶٫۰ یا بالاتر نیاز دارند.

تایپ سریع و کارآمد

بیشتر صفحه کلیدهای کاور کیبورددار سامسونگ بر اساس QWERTY رسمی ساخته شده است که به شما اجازه می‌دهد، به نوعی دقیق‌تر و با سرعت بیشتر تایپ کنید.

باریک و قابل حمل

طراحی فوق العاده نازک این کیبورد کاور، ظاهر فوق العاده جمع و جوری ایجاد کرده است. بنابراین شما می‌توانید در هر جایی، خانه یا محل کار به راحتی از آن استفاده نمایید.

کلیدهای میان‌بر

کاور کیبورددار سامسونگ شامل hot keys (کلیدهای میانبر) برای راحتی و بهره‌وری بیشتر است. این کلیدها یک راه سریع برای دسترسی به ایمیل‌ها، موسیقی‌ها، تقویم، مخاطبین و مرورگر وب، ارایه می‌دهد. در نتیجه امکان رسیدن سریع‌تر به گزینه‌های مورد علاقه‌تان را برای شما فراهم می‌کند.

محافظت از سامسونگ گلکسی S8

کاور کیبورد دار سامسونگ، طراحی محکم و مقاومی دارد که امنیت گوشی هوشمند سامسونگ را تضمین می‌کند و از آن در برابر آسیب‌هایی، مانند خش، ضربه و رطوبت محافظت می‌کند.

نصب فوق العاده آسان، بدون نیاز به بلوتوث

این کاور سامسونگ فوق العاده ساده و در کمترین زمان با سامسونگ Galaxy S8 تطبیق می‌شود. بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های مشابه بدون نیاز به اتصال از طریق بلوتوث، به گوشی متصل می‌شود.

بدون نیاز به شارژ

در حالی که بسیاری از صفحه کلیدهای بلوتوثی به برق برای شارژ شدن نیاز دارند، این کاور کیبورد دار بدون نیاز به هرگونه انرژی و برق، اجازه می‌دهد همیشه، تایپ سریع و کارآمدی را با نوک انگشتان خود و بدون نگرانی از کم شدن باتری کیبورد هنگام نوشتن پیام و چک کردن ایمیل، تجربه نمایید.

کاور کیبورددار سامسونگ Galaxy S8

طراحی خاص برای سامسونگ S8

این کاور به طور انحصاری برای گوشی S8 طراحی شده، و ضمن محافظت از گوشی، به شما، تجربه تایپی راحت در هر زمان را ارائه می‌دهد.

اما جدا از کیبورد این قاب، بدنه اصلی کاور کیبورددار سامسونگ Galaxy S8 جنسی سخت و مقاوم دارد و به دلیل ضخامت باریک خود، در حجم نهایی گوشی تغییر چندانی ایجاد نمی‌کند. این قاب به خوبی همه بدنه گوشی را دربر گرفته و از آن در برابر ضربه و خط و خراش، گرد و غبار و سایر آسیب‌های معمول حفاظت می‌کند. محافظ اصلی سامسونگ در محل قرارگیری کلیدهای گوشی کاملا باز است و کاربران برای کار با کلیدهای دستگاه هوشمند خود، آن‌ها را مستقیما لمس خواهند کرد. همچنین به دلیل برش‌های دقیق و ایجاد شیارهای مناسب برای پورت‌ها و دوربین گوشی، دسترسی به این امکانات بدون هیچ زحمتی امکان‌پذیر است و کاربران به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در مواقعی که نیازی به استفاده از صفحه کلید نباشد، کاربران می‌توانند کیبورد را در پشت محافظ قرار دهند. لبه‌های بغلی کیبورد به راحتی به قاب محافظ متصل شده و از آن جدا نخواهد شد.

کاور کیبورددار سامسونگ Galaxy S8

ابعاد کاور کیبورددار سامسونگ Galaxy S8 برابر ۱۳٫۳۵ × ۱۵۱٫۹۱ × ۷۲٫۴۶ میلی‌متر و وزن آن‌۳۵٫۳ گرم است. این کاور فقط در رنگ مشکی عرضه شده است و کاربران برای انتخاب آن رنگ‌بندی دیگری ندارند.

مشخصات
  • طراحی هوشمندانه و بسیار کارآمد
  • محافظت از پشت گوشی و زوایا
  • عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت‌های گوشی
  • طراحی کیبورد طبق الگوی QWERTY
  • افزایش سرعت تایپ
  • بدون نیاز به باتری
  • دسترسی آسان به کلیدهای میانبر
  • قابلیت جدا شدن کیبورد از کاور
  • امکان قرار گیری کیبورد در قسمت پشت گوشی

دیدگاهتان را بنویسید